قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ تجهیز و آماده سازی بوستان های واقع شده در مبادی ورودی شهر و همچنین تأمین تسهیلات رفاهی مورد نیاز برای آنها و همچنین توزیع نقشه شهرکرد در بین مسافران از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

آمادگی شهرداری شهرکرد برای خدمات رسانی به مسافران در تعطیلات عید فطر

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، شهردار شهرکرد از آمادگی پارک ها و فضاهای سبز مرکز استان برای خدمات رسانی و  استقبال از میهمانان تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به ورود مسافران در ایام تعطیل عید فطر به شهرکرد اظهار داشت: تدارکات و تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران در سطح پارک های این شهر اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در همین زمینه بحث تنظیف محیط شهری و شستشوی معابر و جداول نیز در دستور کار بوده و به طور مطلوب انجام پذیرفته است، افزود: تجهیز و آماده سازی بوستان های واقع شده در مبادی ورودی شهر و همچنین تأمین تسهیلات رفاهی مورد نیاز برای آنها و همچنین توزیع نقشه شهرکرد در بین مسافران از دیگر اقدامات انجام شده می باشد

شهردار شهرکرد گفت: به منظور رفاه حال مسافران، حمام ثابت در پارک لاله و حمام سیار در پارک آبی جنگلی این شهر راه اندازی شده است.

غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه تجهیز و ساماندهی پایگاه‌های اقامه نماز در پارکهای سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: جایگاههای نماز در درپارکهای لاله، آبی جنگلی  و تهلیجان جنوبی برای اقامه فریضه نماز مسافران آماده می باشد.

وی با اشاره به اینکه 4 دستگاه سرویس بهداشتی برای مکان‌های ضروری تهیه شده است، خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی واقع در پارک‌های شهرکرد بهسازی و تجهیز شده‌اند و 2 سرویس جدید بهداشتی در پارک‌های دالان سبز و لاله احداث شده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه هرس، فرم دهی و گلکاری سطح شهر، میادین و پارک‌ها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به تعداد زیاد مسافران در ایام تعطیل به مناسبت عید سعید فطر پیمانکاران نگهداری از فضای سبز شهری آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه بنرهایی در راستای راهنمایی مسافران در سطح شهر و پارک ها نصب شده است، بیان کرد: نصب پیام های شهروندی در پارکها، ریسه کشی و آذین بندی سطح شهر و میادین، رنگ آمیزی میادین و دیواره پارکها، استقرار کشیک فوق العاده، اصلاح و نوسازی سیستم روشنایی پارکها نیز از دیگر اقدامات است که توسط سازمان پارکها و فضای یبز شهرداری صورت گرفته است.

غلامیان دهکردی افزود: نظارت دقیق بر تمام دکه‌داران پارک‌ها در زمینه پخش اذان، استفاده از موسیقی مجاز و عرضه مواد غذایی سالم انجام میشود.

شهردار شهرکرد با اشاره به آماده باش کلیه نیروهای خدماتی، فضای سبز، ناوگان حمل و نقل درون شهری، آتش نشانی و همچنین ستادی شهرداری در این ایام، ابراز امیدواری کرد: شهرداری شهرکرد با همکاری و تعامل کلیه دستگاهها بتواند، خدمات مناسبی را به مسافران تابستانی در ایام تعطیل عید فطر و پس از آن ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.